Por Resolución de Alcaldía de fecha 1 de marzo de 2021, se reactiva la bolsa de empleo que el pasado 31 de julio de 2018 se conformó para contratación de peones de servicios múltiples al amparo del Plan Fomento de Emprego 2018. Quienes deseen ratificar su presencia en ella, deberán presentar documentación acreditativa de encontrarse en situación de mejora o demanda de empleo antes del 19 de marzo de 2021.

Puede acceder al aunicio del BOP pulsando aquí.

Por Resolución de Alcaldía de data 1 de marzo de 2021, reactívase a bolsa de emprego que o pasado 31 de xullo de 2018 se conformóu para contratación de peóns de servizos múltiples ao abeiro do Plan Fomento de Emprego 2018. Os que desexen ratificar a súa presenza na listaxe, deberán presentar documentación acreditativa de encontrarse en situación de mejora o demanda de empleo antes do 19 de marzo de 2021.

Puede acceder al aunicio del BOP pulsando aquí.