Se publica el listado provisional de admitidos al proceso de selección Fomento do emprego 2020/21, destinado a la contratación de cuatro Peones de Servicios múltiples y un Auxiliar administrativo. En la tabla anexa a la Resolución de Alcaldía los candidatos podrán ver la documentación que les es requerida para ser definitivamente admitidos al proceso.

El plazo para presentar la documentación se establece del 8/1/2021 al 14/1/2021, ambos inclusive.

La Resolución puede descargarse aquí.

Publícase o listado provisional de admitidos ao proceso de selección Fomento do emprego 2020/21, adicado á contratación de catro Peóns de Servizos múltiples e un Auxiliar administrativo. Na táboa anexa á Resolución de Alcaldía os candidatos poderán ver a documentación que lles é requerida para ser definitivamente admitidos ao proceso.

No prazo para presentar a documentación se establece do 8/1/2021 al 14/1/2021, ambos inclusive.

A Resolución pode descargarse aquí.